Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru...

hehe..hari nie hari paling bermakna wat semua guru di seluruh dunia !!
tadi waktu kat sekolah tak ramai yang datang, tapi kalau datang memang membosankan, sampai xtaw nak g mana dah. da la dengan perut lapar, makanan pun xdak macam selalu, waktu rehat aku makan aiskrim ja. huhu !
sedap, aiskrim coklat lak tue. selamat xtumpah kat baju aku...hehe.. tapi kalau sapa yang g sekolah memang bosan. bukannya belajar pon. wat penat aku bawak buku ja. baju pj pun boley pakai...hehe.. tadi waktu kat sekolah semua cikgu pakai baju warna biru ja, xdak yang warna-warni. but baju yang cikgu pakai memang lawa un.. aku suka tengok, tenang ja hati aku...hehehe..yang lawaknya tiap2 tahun, mesti aku bagi hadiah kat cikgu, tapi tahun neyh aq xbagi langsung. sorry erk cikgu !! tapi cikgu kata xpa, cikgu cuma nak keputusan peperiksaan nantu\i dapat "A" ja..xpa cikgu, saya akan berusaha semaksimal mungkin (* btul ka aku eja ) arrgghh..hentam je la.. okeoke, aq malas nak story panjang2..aq stop kat sini dlu k, bubye !!

cikguu !
jasamu akan ku kenang !!
terima atas jasa cikgu selama ini..
hehe =D

No comments:

Post a Comment