Friday, May 6, 2011

eXam mAaa !!!

haluu, hai, hoii !!!!
huhuhu..mnggu nie smpai la mggu dpn yg kdua adlah hari peperiksaan sluruh negeri perak bg bdak form 3 jew kot..klau xslpa aq la...haa...hri nie aku exam bm krtas 1 n bm kertas 2...hohoho...slmat senang2 je soalan dia... tetapi ad stu yang aku xpuas hati dengan krtas 2 :(...nak taw sbb ap...kmi smua duk hafal novel merdeka2...last2 sekali bkan kluar merdeka2 tu pown..nak taw soalan ap yang keluar..soalan form 2..."Aku Anak Timur" n "Kapten Hassan Wira Bangsa"  !!! adoooiii..rasaa macamm nak mrah ja kat pembuat soaln tue !! bodo gilaa..tapi kan..time nak blaik bawu la diorang ckp klau nak wat cita tentang novel merdeka2 tu pon boley...urmm hampeehhh xkan nak pi mntk blik kertas jawapan kat ckgu...lantak pi lah..nak wat cmna ckgu pun xmai cakp kat kmi..urm..bhagian D tue aku xtaw la sma ad dpat mrkah ataupun x...tp mngkin dpat kowt...
kk...shika xley lma2  skarang nie da pkul 6 ptg...n aku nak g kluar jalan2..bubyee...
jmpa di next entryy !!

No comments:

Post a Comment