Saturday, May 14, 2011

" DOMO KUN "

hurm..nma tue mngkin da popular kot...kot je la...hehe, sbb dalam fb aq kebanyakan smua gambar domo kun..
comey sngat ke patung tue ?? tapi comey gak kodd !! hehe.. smlam kawan aq ad kuar g PB, dya pi swet choice n then dya bli kotak pensil "DOMO KUN" comey la jugak kotak pensil tue...hehe.. " DOMO KUN " macam2 ley wat, sweater la, baju la, macam2 la..hehe..tadi aq search kat tenet, aq cari gambar domo kun, banyak la jgak gambar tue... tapi aq takut tngok mka domo kun, nak taw sbb ap ?? muka dya grang sangat, macam nak pi gigit orang ja. da la mulut ternganga..hehehe, aq malas nak story panjang2 tentang " DOMO KUN " neyh..korang layan je la gambar kat bawah neyh, bubyee....
hahhaa..patung domo kun..comey la jgak,,,,

tngok sampai baju domo kun pun ada...
but, baju neyh cantekk !! 

topi domo kun !! sapa nak beli ?? smart

haaa...sweater pon ada..mmang sapa yang gila patung domo kun, memang dya akan bli smua benda yang berkaitan dengan domo kun, betul tak ??

hehehhehee..yeee cerita di blog da habiss 
byebyee....

1 comment:

  1. sekom..... nak tanye kat mane boleyh beli baju domo... tgvm

    ReplyDelete