Friday, April 15, 2011

miss..huhu

assalamulaikum....hye..hello....huhuhu...wat pa weh...?? yang tngah wak homework tue xyah wat trok2...wat pnat ja...hahaha...asal aku xley lpakan dya jugakk...klau dya x gi skolah msti aq akan cari jgak..tapi bila dya dtang selalu nak usah muka dia...hehe...hari ada koko..tapi aku xp pun..selsema weiii....adooiii..rimasnya akuu...klau dmam xpa la lagi....klau xselsma mesti aku da g koko...boley tngok mka dya jgak..neyh xp...urm... tngok profile fb dia pun jadi ar....kankankan....wakakakaka....ayat xley blah...ehh...mungkin aku sorang je yang suka kat dia..tetapi dya mungkin xsuka dekat aku kan....xpaxpa...hari isnin kalau aku da sihat aku pi skolah..n then aku nak usha muka dia...hohoho....xsabar nak gi skolah neyh...kk aku malas nak story pnjang2...aku stop kat sni k.. bye.

No comments:

Post a Comment