Monday, April 18, 2011

ada 2 topic hari neyh.... a) sakit gile bhaii b) oopps..xmngkin

hehhee..ada dua topic untuk hri neyh...sbelum aku nak start tlis topic tue aku nak cakap sikit...aku nak ucpkan trima kasih kepada sesiapa yang sebelum neyh pernah bukak blog aku n baca apa yang aku tulis, wlaupun blog aku neyh krang mnarik..dan bkan mcm blog korang...hehe,btw ada sesetengah orang yang takut nak wat blog kankan, mngkin diorang rasa yang blog neyh tmpat untuk luahkan perasaan yang semua orang boley baca... okeoke..aku malas nak intro panjang..sekrang neyh jom kita msuk topic yang pertama.......


yer..memang sakit tahap gaban bhaii...sakit apa tue ? sakit kaki, no ! sakit mata, no ! abitu sakit apa..??
kalau nak taw bacelah smpai habis....hehe..neyh cite pasal semalam ar...semalam waktu nak g rehat ada orang tarik tudung aku..yang lwaknyer orang lain tarik orang lain yang kena..xpsal2 kena tolak kepala gan aku, selamat la xkena dinding klau x..berdarah la kpala dya, sowie errkkk, aku xtaw la kenapa budak lelaki suka tarik tdung aiyooo...pelik maa !! lpas mkan2 pastu pi letak pinggan n cawan ada lagi atu kejadian..nak taw..tnggu di topic yang kedua...hahaha..pastu lpas ltak pinggan rhat pon da abis..msuk kelas n then g ambik bku sains. pastu ad bdak kelas 3 anggerik mai panggil kmai, dia kata smua pelajar kena naik dewan sekrang tapi teacher kta lpas abis waktu dya..lpas habis waktu sains kmi pun pergi la naik dewan. nak taw sebab apa...?? kena cucuk bhaaiii....huh !! da la aku anti jarum kna ccuk plak tue..tapi xpa. xsilap aku neyh cucuk kanci gigi kodd.....smpai sekrang sakit dya x hilang2 lagi..huhuhu..smpai naik demam aku..mak aku kata mungkin waktu lepas cucuk tue aku xgosok sma...kan dia da bgi kapas aku pun pegang ja kpas tu..dya kna gosok sma bagi ubat tue jlan..aku pegang ja..ubat xjalan maa...smpai sekrang tngan aku duk bengkak lagi..xpa2..esok baik la tue...oke. topic pertama da habis jum masuk topic kedua...


hehehe...panjang gile topic aku yang pertama..hrap korang rajin membaca..topic yang neyh aku tadi kat topic atas korang ada baca waktu rehat kan...camni cerita dia. waktu aku nak g letak pinggan ada la abang2 kantin  neyh, duk kacau aku...yang sorang ckp yang dya nak....... hahah sorry saye xley gtaw...yang dya neyh duk cakap kat aku yang teeettttt.....hahahaha  yang sorang lagi duk mnyorok apesal..?? time aku nak blah blik ke kelas bawu dya nk kluar...elklah..time aku nak pi baru nak panggil..n aku pun xdak masa nak lyan arhh...oppss...aku mlas nak story panjang nanti kesian dekat orang yang nak baca blog akuw...aku stop kat sni taw. bye !

No comments:

Post a Comment