Friday, April 22, 2011

bosan kutt....jum taip2

assalamulaikum, hai, hoi !
selamat petang..urm..sedar x sedar da petang pun kan...urm petang2 camni klau bagi sesetengah orang mungkin diorang tngah sedap tidur kan..best ke tidor petang neyh. bagi aku xbest pun wat sakit kepala aku ja..tambah2 lagi kalau waktu hujan...ehh cakap pasal hujan kat umah aku da hujan pun...weyh mai aku nak bisik sikit...
aku nak diaaaaa !!! adooii....aku tak tahu lagi nak pakai cara apa untuk melupakan dia..tapi kalau aku dapat lupakan dia aku teringat kat orang lain..dan kemudiannya orang itu plak aku xboley nak lupakan....hanisaaahhh !! tolong aku..bagi aku sedikit tips macam mana nak lupakan seseorang itu....

haiyooorkk !! gelapnyaaa...hujan pun boley tahan la...nak tanya sikit..korang pernah tengok cita nikita tak ??
di tv9 jam 5.40 , bestt ooo...bukan best sebab apa..lagu dia pun best gak tjuk lagu dia saat terakhir..huhuhu
aku wat intro sikit erk..kalau korang nak dengar korang search ja kat youtube.. penyanyi dia ST12...^_^...dengar erkk !! bagi yang nak saja...okeoke aku stop kat sini la... korang tngok la intro lagu tue skit2 kat bawah ^.^

satu jam saja,
ku telah bisa,
cintai kamu kamu,
kamu di hati ku,
namu bagiku,
melupakanmu,
butuh waktuku seumur hidup....

satu jam saja,
ku telah bisa,
sayangi kamu di
hati ku,
namun bagiku,
melupakanmu,
butuh waktuku seumur hidup....

sekian. bubye jumpa lagi . !

No comments:

Post a Comment