Friday, June 24, 2011

T____________________________T

assalamulaikum..:(..wuaaa.. hari bad mood sikit... da lama dya xmai skolah..huhu.. miss kamu lah..
dengar cite kaw nak pindah ehh.. haha.. bagus2... tapi aq xpaham dengan perasaan aku sekarang neih.. aq xtahu sama ada aku sukakan engkau ataupun aku bencikan kaw.. tapi kalau aku pilih aku membencikan kaw.. hati aku akan bertambah sakit.. dan kalau aku pilih aku sukakan kaw.. aku selalu teringatkan kaw... hadoooiii.. apa perlu aku lakukan.. ???

tapi bila aku dengar kaw nak pindah, kat hati aku ada dua perasaa iaitu : suka ; sedih..:(
yang mana 1 betul neyh... ?? tapi kalau kau pindah aku nak usha muka sapa ??
huahuahuahuahua..tapi sekarang neyh aq xkisah kalau kau bukak blog n then kaw baca,
then kau nak perasan ke..lantak pi lah.. aq xboleh nak pendam perasaan aku lama2..
nanti aku boleh jadi gila, hanya disebabkan kaw.. aku xnak benda tu terjadi kat aku...

tapi kalau betul kau nak pindah aku nak wat apa lagi..
aku kena terima la jugak,., walaupun aku xnak..
tapi mungkin itu lebih baik.. sebab jika engkau pergi..
mungkin hdup aku akan lebih tenang..
sebab mungkin dengan cara kaw pindah tu..
aku boleh melupakan kau dengan cepat..

da la.. aq malas nak cakap apa-apa lagi..
aku kena teruskan hidup ini..
dan tahun neyh pula, tahun terpenting wat aku..
haha..okeoke.. aq stop story-mory aku kat cni..
nty law ad lagi cita.. aq story keyh..:)
dan kepada engkau kalau kau jadi pindah..
aku doakan supaya kau selalu sihat disana..
dan berjaya ya..:)

No comments:

Post a Comment